Manuela Cerasela Jerlăianu este poeta vibrațiilor profunde, eterne ale poporului român







             Fără îndoială că poezia este arta supremă a limbajului care cu ajutorul cuvintelor accesează profunzimile noastre spirituale, neliniștinile noastre în fața esențelor, are un anume ritm  deoarece taina poeziei este muzica ei interioară, este muzica ideilor ce generează emoții estetice, ne face legărura cu astralul din noi, cu eternitatea. În fond, așa cum spunea Paul Valery, poezia este un joc dar așa cum ne-am învățat să considerăm proza ca fiind coloana vertebrală a unei literaturi, poezia reprezintă, fără îndoială coroana acesteia.

            Poezia poetei Manuela Cerasela Jerlăianu este posesoare a unui vibrant ritm interior înnobilat de muzicalitatea sferelor ideilor pure, de rima dată de unicitatea măiastră a limbii române.  Sinceritatea trăirilor poetei crează emoții puternice. Este o poezie care se trage din cântec și folclorul milenar al poporului român. Este o poezie așa cum nu s-a mai scris de mult, ce conține alegoria viață-moarte, adorația iubirii, plină de încântare, jeluire și dor așa cum o regăsești doar în doine, desfășurate în timpuri primordiale.
























MANUELA CERASELA  JERLĂIANU, Desenând pe cer, vol I, Editura Ștef, 2015

MANUELA CERASELA JERLĂIANU, Desenând pe cer, vol II, Editura Inspirescu, 2016

5 comentarii:

  1. Când l-am găsit pe doctorul Ogume, aveam nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. Sunați-l sau adăugați-l pe whatsapp prin: +2348069032895

    RăspundețiȘtergere
  2. Cerasela briliant și cu cerul înstelat semnează poet mondial tomastefan 1949 blogspot ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Cerasela , să-ți duci crucea glorios către țara lui Hristos dincolo de nori și stele este tara ce nu piere amin, semnează marele poet mondial tomastefan 1949 amin

    RăspundețiȘtergere
  4. Dincolo de nor și stele este tara ce nu piere este tara lui Hristos și cu cerul luminos semnează marele poet mondial tomastefan 1949

    RăspundețiȘtergere
  5. Voi cei adunați că frați cîntati milă între frați cîntati cerul glorios că vine Isus Hristos amin semnează poetul tomastefan1949

    RăspundețiȘtergere

Scrieți comentariul aici